Belangrijke mededeling van Roll-on

Coronavirus

Wij blijven open! Maar let op: we hebben gewijzigde openingstijden.

Ook bij Roll-on volgen we het nieuws omtrent het Coronavirus op de voet. Gezien de landelijk geldende richtlijnen, zal onze werkwijze anders zijn dan u normaliter van ons gewend bent. Hieronder leest u wat de maatregelen zijn die wij genomen hebben. Uiteraard kunnen deze maatregelen dagelijks veranderen op basis van opgelegde richtlijnen vanuit de overheid. 



De showroom is enkel geopend op afspraak

Hierdoor kunnen wij het aantal klanten dat tegelijkertijd in de showroom aanwezig is tot een minimum beperken. Wij plannen 1 afspraak per tijdstip. 

Wilt u een afspraak maken? Bel ons dan op telefoonnummer: + 31 497 38 75 42. 



In de werkplaats wordt gewoon gewerkt

Alle reparaties, onderhoud, aanpassingen  en het klaar maken van nieuwe fietsen gaan dus gewoon door. 
ok voor de werkplaats geldt: het is niet gewenst dat u zonder afspraak binnenloopt. Even bellen voordat u naar ons toe wilt komen is vaak voldoende zodat wij er voor kunnen zorgen dat u geen andere mensen treft en wij u op een veilige en verantwoorde manier kunnen helpen. 



Transport laten verzorgen door Roll-on is nog steeds mogelijk

Desgewenst halen en brengen wij uw hulpmiddel nog altijd op een door u gewenst adres in Nederland. We zullen echer niet meer bij u binnenkomen en het hulpmiddel buiten afgeven.
Neem voor transport in een ander land vooraf contact op voor de mogelijkheden die op dat moment gelden.



Richtlijnen

Om voor onze klanten en onze werknemers een zo veilig mogelijke situatie te creëren, gelden onderstaande richtlijnen. 

  • Heeft u klachten? Neusverkouden, hoesten of koorts? Kom niet naar onze winkel, maar verzet uw afspraak naar een later tijdstip. 
  • Kom met zo min mogelijk mensen naar een afspraak. 
  • Zorg voor een goede handhygiëne voor, tijdens en na uw afspraak. 
  • Medewerkers van Roll-on die (lichte) klachten hebben, blijven thuis.
  • Medewerkers van Roll-on volgen de richtlijnen van het RIVM, wij geven u geen hand, houden zo veel mogelijk 1.5 meter afstand en wij wassen onze handen voor en na elk klantencontact. 
  • Hulpmiddelen die door een klant aangeraakt of uitgeprobeerd zijn worden na elk klantenbezoek op juiste en grondige wijze schoongemaakt. 
  • Hulpmiddelen die thuis afgeleverd worden, worden buiten afgegeven.